REGULAMIN .

przed zgłoszeniem się przeczytaj to : )
zgłaszasz się w mojej księdze gości { Sami088 } . przed zgłoszeniem upewnij się , że masz choć trochę ubrań i kosmetyków , żebym miała z czego korzystać . nie poganiaj mnie , zrobię metamorfozę jak będę miała czas . ( ; . po zgłoszeniu dodaj się do obserwujących i wypadałoby , byś skomentowała / skomentował bynajmniej swoją metamorfozę : ) . o gotowej poinformuję Cię w Twojej księdze gości : ) .

niedziela, 22 sierpnia 2010

oumpalumpa




Przed: strasznie podoba mi się twoja twarz. makijaż jest bardzo ładny, choć nie przepadam za różem ;] ładne połączenie mocnej kredki pod okiem z delikatnymi cieniami z luxe, co nadaje błysk oku. ciemne włosy pasują, pieprzyk jest świetny, więc nie mam się do czego przyczepić. 1O/1O.
Po: masz dużo kosmetyków i dodatków, więc było z czego wybierać ;] użyłam czarnego, różowego i białego cienia, nakładając je na siebie. wytuszowałam rzęsy, użyłam kredkę na górną powiekę i nałożyłam odrobinę eye linera na dole. zmieniłam trochę kolor brwi i rozjaśniłam włosy. zastanawiałam się czym 'spiąć' grzywkę. wybrałam spinkę, bo słodko wygląda z tym makijażem. myślałam też na różowymi 'wentylatorami', ale byłoby tego za dużo. zrezygnowałam też z pieprzyka, jakoś tu nie pasował.




Przed: bardzo mi się podoba ten strój. bluzka świetnie wypada z tymi legginsami, buty fajnie pasują, a bransoletki dopełniają całość ;] drażni mnie jedynie ta torebka, ale dlatego, że nie lubię takich dodatków. jednak w sumie pasuje. 1O/1O.
Po: tak jak rzeczy w salonie piękności, butów, ubrań i dodatków masz pełno :] zdecydowałam się na krótką bluzeczkę i 3/4 dżinsy , ale nie mogłam wybrać butów :d wzięłam te, srebrne na obcasie, a do tego złoty naszyjnik, żeby nie było pusto, choć i tak było ładnie, tak delikatnie ;] mam nadzieję, że ci się podoba :]

1 komentarz:

emsi pisze...

dziękuje : )
extra ;D