REGULAMIN .

przed zgłoszeniem się przeczytaj to : )
zgłaszasz się w mojej księdze gości { Sami088 } . przed zgłoszeniem upewnij się , że masz choć trochę ubrań i kosmetyków , żebym miała z czego korzystać . nie poganiaj mnie , zrobię metamorfozę jak będę miała czas . ( ; . po zgłoszeniu dodaj się do obserwujących i wypadałoby , byś skomentowała / skomentował bynajmniej swoją metamorfozę : ) . o gotowej poinformuję Cię w Twojej księdze gości : ) .

piątek, 20 sierpnia 2010

Sweet.Vampire.



Przed: podobają mi się te soczewki oraz opaska. makijaż jest ładny, czerń z bielą zawsze pasuje ;] jasne włosy dopełniają całość, a kucyk dobrze się prezentuje. 1O/1O.
Po: usunęłam dodatki, zmieniłam fryzurę i kolor włosów na czarny. wytuszowałam rzęsy, a na powieki nałożyłam biały i różowy cień. użyłam również czarną kredkę, jednak nie na całe oko. dodatki uznałam za zbędne ;]




Przed: jest bardzo ładnie, podoba mi się pomysł z nałożeniem kilku topów. wszystko pasuje, nie mam już co pisać ;]. 1O/1O.
Po: nałożyłam czarny top i na to białą bluzkę z napisami. do tego czarne spodnie i buty na obcasie. strój uzupełniłam kurtką. jest czarno biały, jednak serduszko nadaje odrobiny koloru ;] tu również nie użyłam dodatków.

~

to moja pierwsza metamorfoza, mam nadzieję że udana ^ ^
można się zgłaszać do następnych metamorfoz ; )

1 komentarz:

Sweet.Vampire. pisze...

Ajaj, dziękuję, jest śliczna ;*